czwartek, 2 października 2014

Wiecie co to znaczy?

A to że dziś jest czwartek, Czyli moja kolej na dodanie posta. Będę się wam użalać nad sobą i swoim życiem . xD :D Dobra , zacznijmy od tego , że mam całą nogę w gipsie. Rzepka mi pękła w kolanie , no właśnie . . .  Tylko kolano jest ,,zepsute". Więc dlaczego zakładali mi gips na całą nogę? Nie wiem , ale kolejną złą rzeczą jest to , że przez ten gips nie mogę jechać na zawody które są w tą sobotę. No i jeszcze z klasą jedziemy na kręgle i już w ogóle nie wiem jak to będzie . Boję się .  . .xD Wiecie co? No właściwie to nie wiecie bo wam jeszcze nie powiedziałam . Dobre jest to , że zdejmują mi gips 13 października a 15 są kolejne zawody w siatkówkę. Tylko że takie szkolne . Będziemy grali na klasy. Trochę pocieszające . Macie muzyczkę :
JULA

Tinashe - 2 On ft. School Boy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz