niedziela, 5 października 2014

Niedziela dniem odrabiania pracy domowej. xD

Wiadomo , że nikomu nie chce się odrabiać lekcji w piątek bo jesteśmy zmęczeni po szkole . W sobotę wiadomo spotkania z kumplami , urodziny , imprezy . W niedzielę zmęczeni i nie ma się na nic ochoty a lekcje same się nie zrobią. Ja miałam podobnie . Wczoraj były urodziny mojej i Patrycji koleżanki na kręgielni . Wcześniej byłam na zawodach w siatkówkę ale jako kibic bo nie mogę grać .  Więc do domu wróciłam o godzinie 20:00 zmęczona i padnięta . Nie miałam na nic siły . xD Dzisiaj mieliśmy pojechać na wycieczkę rodzinną ale musiałam odrabiać lekcje . I nie pojechaliśmy . Moim zdaniem powinien być jeszcze jeden dzień wolny od szkoły , taki na zrobienie tego wszystkiego . Nazywany sobotoniedzielą . A co tam . .  . .
Każdemu się należy . JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz