poniedziałek, 6 października 2014

Mam dla was niespodziankę!

Pisałam już o tym na                      Myślałam pierw, że z Minecrafta.
stronie PJ Show na                         Ale może jednak z czegoś lepszego?
Facebooku.A konkretnie               Muszę to z Patrycją ustalić . Jestem
chodzi mi o mikrofon.                    taka szczęśliwa , że normalnie . . . 
Wcześniej nie nagrywałam            Pierw miał być tylko blog . A teraz
z głosem.(Bo wcześniej takie         pojawią się jeszcze filmiki.
pierwsze filmiki nagrywałam        Oczywiście to nadal będzie blog
bez Patrycji)Teraz będziemy        Filmiki będą na Facebooku.
nagrywały razem.No właśnie       Może wyjątkowo czasem pojawią
i tu pojawia się pytanie z              się tutaj. Nie ma tak , na FB wchodzić.
czego nagrać pierwszy                  Koniec kropka ja się z wami żegnam,
oficjalny filmik? No z czego?       cześć i pa. JULA


Zdjęcie wyjęte nie dawno z foto edytora . Łapcie! YOLO!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz