wtorek, 23 czerwca 2015

Wakacje

Drodzy czytelnicy, dzisiaj mamy 23 czerwca, a to znaczy, że do zakończenia roku szkolnego zostało 3dni.
A to natomiast znaczy, że zostało 72 godziny! Boże, już nie mogę się doczekać. 
Ale wiecie, co? W tym roku nie chcę tak szybko odchodzić ze szkoły. Może to dlatego, że kończę szóstą  klasę. A to są tylko smutne pożegnania z przyjaciółmi i nauczycielami.
 W tym roku szczególnie polubiliśmy jedną nauczycielkę i wcale nie będzie nam łatwo. Wiem, że nie dodawałam postów przez długi czas, ale to dlatego, że nie miałam czasu. 
Wiecie, musiałam wszystko zorganizować, było jeszcze przedstawienie . . . Niektórzy mówią, że wyszło świetnie. Ale my nie potrzebujemy opinii bo sami wiemy najlepiej. :) W ogóle
 jestem w szoku, bo dwie osoby w naszej klasie (domyślcie się) mają średnią 6.0. Ja w sumie też mam niemałą. A jak u was?
JULA


Piosenki na dziś:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz