sobota, 20 czerwca 2015

Nareszcie wracam, a ze mną parę zmian we mnie.....

No,hej! Witam Was! Cieszycie się, że wracam? Niestety musiałam odejść na "chwilkę" (wiem dla Was to może nie była chwilka), z powodów osobistych. Nie miałam czasu pisać postów, i nie chciałam Was trzymać w niepewności. Pewnie zadawalibyście sobie takie pytania jak np. "Czy ona jest na tym blogu czy nie,bo nie pisze postów?" Tak było lepiej teraz już wszystko poukładałam, i.... postanowiłam wrócić! :D ^^ Teraz chce nadrobić ten czas stracony. Dobra,dobra, już koniec tego zanudzania. Więc jak tytuł posta "mówi" coś się we mnie zmieniło. Ja myślę, że to są zmiany na lepsze. Zobaczymy co wy sądzicie.... :D
To tak, znów zaczynają się wakacje,nareszcie. xD :D Pewnie wszyscy się cieszą, no ale razem z nimi przychodzi sezon reprezentacyjny. ;) I tutaj małe zaskoczenie w naszej kadrze kto się pojawił? A o to Mateusz Bieniek! 💖 Dosłownie zostanie odkryciem roku 2015 tak jak Mateusz Mika w 2014 roku. No,już będę kończyć. 😉 A tu niespodzianka,będę się podpisywać "Volley". Żegnam się z wami, i mam nadzieje, że się podobało? :* ~Volley~







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz