wtorek, 9 czerwca 2015

Fakty :D

1. Mam na imię Sara :D
2. Chciałabym mieć na imię Diana <3
3. Lubię kwiaty <3
4. Lubię pomagać :)

5. Kocham muzykę, jest jednym z moich sposobów by uciec od  świata <3

6. Jestem zazwyczaj pogodna i radosna :)
7. Gdy mam problem lubię się komuś wyżalić...
8. Uwielbiam czytać <3

9. Jestem niezłą aktorką - nie nie przechwalam się- tylko umiem doskonale kłamać i ukrywać swoje prawdziwe emocje :)
10. Moim skrytym marzeniem jest bycie piosenkarką i aktorką, może mi się uda może nie :)
11. Jestem optymistką 

12. Taniec, aktorstwo, muzyka to moja pasja <3
13. Bardzo lubię podróżować :D
14. Mój ulubionym kolorem jest zielony *-*
15. Jestem Potterhead <3
16. Directioner Forever! <3
  17. Urodziny mam 5 lutego <3
18. Kocham marzyć :-*
19.  Mam 6 psów :3
20. Kocham Minionkiiiii <3

To na razie tyle <3
~Angel~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz