piątek, 12 czerwca 2015

Konkurs, koniec roku, PIĄTKA z MATMY??!!

Tak moi drodzy, do końca roku szkolnego w Polsce zostało 14 dni! Moje szczęście jest OGROMNE. Teraz to już naprawdę w szkołach jest jedno wielkie zamieszanie. Wszyscy się poprawiają, błagają o lepsze oceny itd. . . Ja też się do tych osób wliczam. To znaczy . . .Już w pewnym sensie wiem na czym stoję. Pani od języka angielskiego postawiła mi DWA . . . warunki jeżeli chcę mieć szóstkę na koniec.xD :D Po pierwsze: Zająć miejsce od 1-3 w konkursie z angielskiego. Po drugie: Poprawić sprawdzian na szóstkę. Na szczęście (bo już myślałam, że mi się nie uda) zajęłam 3 miejsce. Zdziwił mnie jeszcze fakt, że pani od matematyki zastanawiała się czy nie postawić mi piątki na koniec roku. Mi?! Piątkę?! A jakie wam wypadają oceny?
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz