sobota, 23 maja 2015

Kto ogląda dzisiaj finał Eurowizji?

Tak, co roku organizowany jest konkurs piosenki Eurowizji. Trochę to dziwne bo w tamtym roku wygrał Jezus w sukience, a teraz została zaproszona Australia. Ach . .  Jak łatwo zrozumieć ludzką logikę. Cóż, my nigdy nie wygraliśmy tego konkursu bo ludzie nienawidzą naszego państwa, więc tylko jeden jedyny raz udało nam się zająć 2 miejsce w 1994 roku. Przeszłość odległa. Ciekawe co robi teraz Edyta Górniak . . . albo może wypadałoby spytać jak teraz czuje się nasza reprezentantka, która ma szanse wygrać dziś wieczorem? Wszystko jest teraz takie zagmatwane, więc nie traćcie czasu i tak jak ja odliczajcie już godziny do rozpoczęcia finału. Wiem, dawno nie dodawałam posta, a teraz po przeczytaniu tego mam pewność, że Austria mnie znienawidzi i połowa populacji ziemi też. Nie ma co owijać w bawełnę. Wszystko się rozleciało. Znowu ja i Patrycja zostałyśmy same, a zasadzie to może tylko ja. Proszę, więc nie bądźcie na mnie źli za tego posta, ale jakby to ujęła Gabrysia, przechodzę CICHE DNI.  Ale nie ma co się przejmować. Teraz tylko zostało czekać 4h i 10 minut. Niech zacznie się przedstawienie! A jak -według innych państw- poszło Polsce? Bo mnie się wydaje, że stres wziął górę, ale jest jeszcze szansa na poprawę. Dalej Monika, trzymamy kciuki!
JULA






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz