niedziela, 3 maja 2015

Mamy już wreszcie MAJ!

Nie ma to jak maj.
Według mnie maj jest najlepszym miesiącem w roku. No bo zobaczcie . . . Wszystko jest takie kolorowe, jest ciepło i w ogóle. Poza tym bardzo dużo osób rodzi się w maju. Ja jestem jedną z nich. A wy w którym miesiącu się urodziliście?
 Dobra, a tak zmieniając temat na trochę inny . . . Wiem i przepraszam, że na naszym blogu już nic ciekawego się nie dzieje. Patrycja to chyba już w ogóle nie prowadzi ze mną tego bloga, bo nie dodaje postów już od miesiąca. Została mi tylko Sara (Pikachuu) a ona też nie angażuje się w jego prowadzenie. Bez dziewczyn to nie to samo. Założyłyśmy tego bloga by móc na nim pisać o wszystkim co nam sprawia przyjemność. Również o tych rzeczach, które nas dołują. A teraz wydaje mi się, że robię to z przyzwyczajenia, lub przymusu. Przecież tez mogłabym mieć to wszystko w dupie i nie martwić się o bloga. A jednak . . .  Co wy o tym myślicie? Jeżeli jednak macie nas obrażać to zostawcie swoją opinię dla siebie.
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz