piątek, 15 maja 2015

Wszystkich was pozabijam!

Wale prosto z mostu.Co on wam zrobił?Każdy się z niego śmieje.
Real chce sprzedać Garetha tylko dla tego że nie strzela tyle goli co kiedyś.
Pewnie nie raz Ronaldo płakał po meczu bo Gareth nie wykorzystał okazji do strzelenia bramki.Dla was liczy się tylko Ronaldo lub Messi.Każdy kto jest fanem piłki nożnej powinien szanować wszystkie kluby i wszystkich piłkarzy.    
Nie pamiętajcie co zrobił Gareth z Barceloną?
Strzelił zwycięskiego gola.
Dzięki temu Real Madryt wygrał.Co się z wami dzieje?

                                     PATI.

A teraz coś na uspokojenie

Gdy do sklepu wchodziłam.
Bo najlepszy persil na świecie kupiłam.
Tak na pudełku było napisane
A teraz wszystkie ciuchy mam pofarbowane
Ja chce zwrotu kasy to do sprzedawczyni
Wsadziła ufarbowane me ciuchy do skrzyni
Mówi wsać SE gdzieś te brudne szmaty
Napisałam skargę i wruciłam do chaty.

                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz