wtorek, 12 maja 2015

Dobra, w takim razie tak . . .

Ostatnio bardziej zagłębiłam się w czytanie książek i troszeczkę oderwałam się od świata rzeczywistego. Nie martwcie się jednak bo już teraz wracam do was z nowościami! Przyjechali moi wujkowie z Ameryki i teraz nie chodzę do szkoły. Jestem jednak trochę zdołowana bo rodzina zostaje do czwartku, a w czwartek miałam mieć zawody. Nazywa się to mixy bo gra 2 chłopaków i dwie dziewczyny. Grałam w pierwszym składzie, ale skoro w środę i czwartek będę w Krakowie to nie pojadę. . . Pociesza mnie jednak fakt, że dostałam Kamerkę GoPro Hero! Booyah! Wszystko nagram i może to dla was zmontuję! No teraz to się napaliłam. A tak teraz o blogu . . . Chyba prowadzę go już sama. Patrycja ma mnie w dupie, Sara tak samo, więc. . .walić wszystkich.  Jakoś będę sobie musiała poradzić, ale nie oczekujcie ode mnie trzech postów dziennie. Za to możecie pisać jakie książki ostatnio czytaliście lub czytacie. Ja dzisiaj skończyłam OBSYDIAN. Książka nawet fajna, ale nie ma szału. Momentami były śmieszne teksty, ciekawe akcje i to w sumie tyle. Wkurzało mnie tylko jak dwójka bohaterów momentami była dla siebie miła, ale nic więcej pomiędzy nimi się nie działo. Albo już dokończyć akcję albo w ogóle jej nie zaczynać. Jeśli to czytaliście to napiszcie jaka jest wasza opinia.
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz