wtorek, 21 lipca 2015

Życie takie bywa...

Ostatnio długo nie wchodziłam na bloga.
 Postanowiłam zrobić sobie przerwę.                                                                 

Każdego dnia pisanie postów przerażało 
mnie coraz bardziej i nie dawałam sobie
 rady. Może niektórym było to na rękę, bo 
ich irytuję, ale taka moja praca. Teraz już
 koniec ze strachem. Znowu wracam do 
tematu w którym mówię, że nic nie wiem 
o świecie ani o ludziach którzy w nim żyją.
 Bo prawda jest taka, że nie przestaniemy 
robić tego co kochamy przez kilka nic
 nieznaczących słów innego człowieka. . .
 A przynajmniej ja nie przestanę. Bo to 
daje mi radość i jakiś cel w życiu. Możecie mi teraz zarzucać co tylko chcecie, ale będę mieć na to wylane. I koniec. I jeśli wy też dalej chcecie robić to co daje wam satysfakcję, to nie zważajcie na słowa innych, ponieważ oni nic nie mają i zabierają to innym. To tylko moje słowa na ten temat. Pewnie nic nie znaczą, ale dla mnie są ważne.

Jula





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz