piątek, 26 września 2014

W poniedziałek zawody . Łał , idę po ciasto .

Nawet dobrze nie zaczął się rok szkolny a tu już zawody . Ostatnio były zawody dla chłopaków w piłkę nożną  .W poniedziałek to właśnie my dziewczyny (chłopaki też) jedziemy do przytyka . Chyba zawody zaczynają się 9:00 ale nie jestem pewna bo pan nie podał mi szczegółów . Stoję na bramce . Pewnie stałabym na pomocy czy na ataku ale ze względu na moją kontuzję  nie mogę.  (Więcej o kontuzji w poście ,,Dzień u dentysty z rozwalonym kolanem") Ale na bramce też mi nieźle idzie , no i jeszcze Patrycja jedzie . Damy radę ! O czym jeszcze mam wam powiedzieć? :D Od powrotu z Ameryki w ogóle nie robiłam już tych bransoletek z gumek . Ostatnio zaczęłam , nawet niezłe wychodzą . Jest ich trochę dużo .  Macie tutaj foto :                Jula



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz