czwartek, 18 września 2014

Dzień u Dentysty z rozwalonym kolanem . . .

No ja po prostu nie mogę ! Jak można być taką niemotą? Chociaż właściwie to nie moja wina . Graliśmy na W-F-ie w piłkę nożną której nienawidzę . No i mam sytuacje podbramkową i koleżanka obiera piłkę i ta piłka leci sporo przed nią. Ja krzyczę ,,Zostaw" i ona to chyba usłyszała ale jak już się zatrzymała było za późno . Upadłam całym ciężarem na kolana  , i pojechałam po podłodze jakiś metr . Boże . . . Teraz ma trzy kolana i całe jest zielono niebieskie . . . No cóż . A za to dziś , bo ta noga wydarzyła się w środę . No , a za to dziś byłam u dentysty i wyrywał mi zęba . Nie lubię tam chodzić ale nawet nie bolało jak mi go wyrywał . Chyba każdy z was boi się dentysty , nie? JULA
A tu macie polską pioseneczkę . Bardzo fajną . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz