poniedziałek, 22 września 2014

Nie wiem , co na plastykę , co teraz?!

Pozostało tylko jedno . . . 
PANIKOWAĆ! MAMY                           

strasznie surową nauczycielkę . 
Za MÓJ piękny rysuneczek
chciała postawić tylko czwórę .
No to co? Musiałam poprawić . . .
Nasza klasa strasznie jej nie lubi , 
bo nie to , że nie toleruje . . .
A co jeśli ona czyta mojego i Patrycji
bloga? I jest naszą fanką ale po przeczytaniu
tego nas znienawidzi? OMG . 
A i zapomniałam . . . W środę
są zawody w piłkę nożną . Stoję
na budzie . Nie dlatego , że mi
się nie chce biegać , tylko dlatego
, że mam rozwalone kolano . Ale
damy im tak w dupę , że będzie 5:0
No chyba , że przegramy , nie?
Cześć . Jula   



A tutaj sobie macie taki bonus:


                                     Pink - Just like a pill

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz