niedziela, 23 lutego 2014

Zawsze tak z wami jest ?

No , ludzie . Macie takie dziwne zwyczaje wchodzenia i wychodzenia . Nie kumam . Na przykład na naszym blogu potrafi być jednego dnia 5 wyświetleń a drugiego 25 . Kiedy ja was rozgryzę ? Jednak podsumowując to wszystko cieszę się że jesteście . Tak szczerze to jesteście nie ustabilizowani .xD

Ja jestem dziś taka zmarnowana . Wyjechałam o 11:00 z domu na zakupy do Galerii Słonecznej i później kupiłam sobie trampki a później ,,poleciałam" do multikina na Zimową Opowieść.  Nogi mi odpadają . A tak troszkę schodząc z tematu . . . do raju zwanego ,,Ameryką" zostało niecałe 5 tygodni .Szykujcie się bo zrobię wejście smoka . Julla A! Zapomniałam prawie , we wtorek jadę do Mszczonowa na termy a wy? Chyba będę się moczyć w wodzie ze 3 godziny . Nie wiem . Trzymajcie się <3

Piosenka na dziś:

Pitbull - I'm freak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz