środa, 26 lutego 2014

Ale zajawka . Dam , dam , dam (Niepokojąca muzyka)

Ludzie , słuchajcie . Natchnęło mnie coś żeby nakręcić film .  Ale nie taki zwykły  . . . . .Opowiedzieć o czym będzie ? Jeszcze nie wymyśliłam do końca fabuły ale zapowiada się fajnie . No więc tak: Cała akcja rozgrywa się na placu zabaw gdzie cztery koleżanki wściekają się ile wlezie . Nagle jedna z nich (nie wiem która tak jak mówiłam nie wymyśliłam wszystkiego) wymiotuje do śmietnika . Wszystkie przestraszone ładujemy du*y w troki i zwiewamy .W domu jedna z nas wypatrzyła w internecie że jest w Radomiaku koncert Biebera (Nie wiem akurat dlaczego Biebera , po prostu poszedł na pierwszy ogień)No to jest sobie taki konkurs żeby wygrać te bilety . Akurat . Mamy do wykonania pewne zadanie . Nie powiem jakie (Głównie dlatego że nie wymyśliłam) Przez to właśnie ja i moja przyjaciółka się kłócimy . Pozostają nas 3 a było 4. Główna bohaterka tego filmu ma wyrzuty sumienia za to co się stało i chce cofnąć czas . Pewnej nocy jej życzenie się spełnia . Postanawia drugi raz nie popełnić tego samego błędu . Mam nadzieję że opis wam się spodobał . Gdy uda mi się go nagrać to postaram się go puścić na bloga ale nie wiem czy dziewczyny się zgodzą to zależy . Pa . Julla Pragnę dodać że jutro późno wrócę do domu i chyba posta nie będzie . Tak jak wcześniej wspominałam miałam we wtorek jechać do Mszczonowa na termy ale nie mieli prądu i jedziemy jutro . Także teraz Pa


Piosenka na dziś:

Saszan - Świat jest nasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz