czwartek, 6 lutego 2014

Nasza historia

-Myślisz , że to wypali?
-Jasne , mnie się wszystko udaje . . .Może i nie mamy najlepszego sprzętu ale się uda .
-Mhm , ciekawe . Chwila a jakby dołączyła do nas Sara?
Tak sobie myślałam i rozważałam w pokoju , gdy nagle mnie oświeciło . . .  No przecież jak mam być przynajmniej trochę znana skoro nikt mnie nie zna? Wtedy , następnego dnia oczywiście pobiegłam do Patrycji z tą propozycją . Nie było to zbyt rozsądne bo wiadomo było , że Patrycja nigdy się na to nie zgodzi. Jednak zaskoczyła mnie jej odpowiedź ,,Spoko nie ma problemu" . Została jeszcze Sara . Ona też co do tego pomysłu nie miała zastrzeżeń. Pomogła nam . Pierw to miało być tylko dla mnie i dla Patrycji . Ale przy pomocy Sary też jej się coś należało . Więc postanowiłyśmy robić to we trójkę . Było gotowe tło , posty i inne . Ale coś nie pasowało . Nie było już Sary . Wtedy Patrycja też się rozmyśliła . Zostałam sama . Minęły 2 tygodnie od naszego upadku małej chodź super sławy . Jakoś przekonałam Patrycję ale Sary już się nie udało . Jednak postanowiłyśmy , że zachowamy trud jaki włożyła w założenie tego . Nic się nie zmieniło . Poza oglądalnością . Później miała dojść Paulina , ale z nią to już w ogóle nie wyszło . Robiłyśmy konkursy i wszystko co w naszej mocy. I tak właśnie się stało . Powstało nasze PJ Show . To historia o nas , i nie mamy zamiaru tego zaprzepaścić . Historia pozbawiona koloru chodź jest w niej życie . Teraz już wiecie jak trzeba było się starać by powstał ten oto blog , którego kochacie i nienawidzicie . Myślę , że nie trzeba być jakimś profesjonalistą i nie trzeba mieć jakiegoś wypasionego sprzętu . To co wam teraz napisałam to tylko streszczenie . Zapamiętajcie moje słowa kochani . I za to wszystko dziś trzeba sobie pogratulować . Brawo , teraz po napisaniu tego posta z największą przyjemnością ogłaszam , że trzeba coś zjeść .
Julla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz