sobota, 1 lutego 2014

Nie ogarniam . . . .

Tak szybko minął styczeń? Wchodzę na komputer i patrzę a tam data 2014-02-01 . Po prostu walę , nasze PJ robi się coraz starsze . Właśnie się dowiedziałam , że na ferie jednak nie jadę do Zakopanego :c Ale mamy jechać podobnież gdzie indziej . . .Ciekawe . ^.^ Moje lodowisko poszło na marne . Tylko je pocięłam łyżwami . xD A tak zmieniając temat . Miałyśmy wczoraj z Patrycją napisać , że może dobijemy te 1700 wyświetleń ale zachowałyśmy to dla siebie . Przewidziałyśmy to że sami na to wpadniecie . I się nie myliłyśmy .

Julla . 
Już prawie chciałam podpisać się Jula . 

Piosenka na dziś:
Kase and Wrethov - Break Down


  

1 komentarz:

  1. Jakie lodowisko, bo chyba nie jestem w temacie?
    Świetny kawałek *_*
    monomentume.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń