piątek, 17 stycznia 2014

Po prostu walę . . .. 0.0

He he he . .. ;D Nie wiem z czego się śmieje . Po prostu lubię :3 Ale mój pan od W-F usrał się żebym pojechała na zawody w siatkę . Czego ja nie chcę bo mam nie miłe wspomnienia po tamtych . No cóż , ale spoko . . .*-* Julka wszystko zniesie . .^-^ A tak po za tym to nie długo jest mecz siatkówki Czarnych w Warszawie . O godzinie .. . hm . . Nie wiem . Życzę sobie szczęścia i pierwszego miejsca . Wy też mi życzcie.
Kocham was . Papatki Julla <--- Teraz tak się podpisuję bo jest już taka piosenkarka ,,Jula" .

Aaaa . i jeszcze taka jedna dziewczyna pytała się mnie jakiego gatunku muzyki słucham .
No więc :Popu i Rocka                    Dziękuję za uwagę .



   Muzyka na dziś :
                                              Katy Perry - E.T. ft. Kanye West



                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz