sobota, 25 stycznia 2014

Przepraszam , zapomniałam

Przepraszam zapomniałam dodać posta o 11:30 ponieważ słuchałam super piosenek i oglądałam Besty . Jednak już jestem . W dzisiejszym długim poście będzie gorąca 20 . Tylko , że według was . Wczoraj z Julką dyskutowałyśmy jakie to mogą piosenki . . . Najlepsze ! Pozwólcie teraz , że  je wam pokażę .

1 .              Guy Sebastian - Like a Drum


2.           Eminem - The Monster


3.       Imagine Dragons - On top of the world 


4 . Katy Perry - Unconditionally 


5 . Lily Allen - Hard out here 


6 . Pink - Are we all we are


7. Lady Gaga - Do what  U want


8 . Inna - In your eyes


9.Martin Garrix - Wizard


10 . Miley Cyrus - Feeling myself



11. Kim Cesarion - Undressed
 


12 . Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia


13. Redfoo - Let's get ridiculous


14 . Zedd - Stay the night


15 . Little Mix - Move



16.Hardwell - Never say goodbay


17.Fly Project -Toca Toca



18.Afrojack - The spark



19 . Avicii - Super Love



20 . Britney Spears - It should be easy



Mamy nadzieję , nasza gorąca 20 się podoba , jeszcze raz przepraszam za ,, spóźnienie" . Pati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz