wtorek, 21 stycznia 2014

. . . .

Miałam napisać o czymś fajnym ale zapomniałam . . ._. Za to powiem wam coś jeszcze fajniejszego :) W szkole zaczęli nazywać mnie Julian . ;d Jestem królem Julianem . A może teraz tak będę się podpisywać? Hym . . .? Dawno nie było posta na stronce PJ Show  na Facebooku , jest ona praktycznie dla wszystkich .
O! I jeszcze jedno . . .Chcielibyście żebym ja z Patrycją dodawały do niektórych postów nasze zdjęcia? Odpowiedzi prosimy pisać w komentarzach  . . xDDD Tylko , że my jesteśmy młode także . Ale spokojnie nie mamy 9-11 lat xdd  Jestem zrąbana . *-* I chyba jestem daltonem . xDDD Wbijajcie na stronkę PJ Show na Facebooku .




Piosenka na dziś :
                                           Kim Cesarion - Undressed 


2 komentarze:

  1. Chcemy śmieszne zdjęcia pod postami ;333 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , wiemy , że wam obiecałyśmy . . Ale nie da rady . Problemy ,,techniczne " rzekłabym .Przepraszamy może kiedy indziej .

    OdpowiedzUsuń