piątek, 7 marca 2014

Julia - Ja . . .xD

Hej , siema , siemka . Chcieliście te nasze biografie . Dziś będzie moja . A jutro Patrycja postara się dodać . A tak . zapomniałabym jutro znowu ja i Patrycja idziemy na zawody w siatkówkę . :D Dobra dobra . . . . 



Staram się być pomocna i raczej tolerancyjna ale jeżeli chodzi o Harrego z 1D to nie wytrzymuję przepraszam . Ciężko opisywać siebie bo niektórzy mogą się z tym nie zgodzić . Jednak nie wiem czy dobrze siebie opisuję . Kocham muzykę oraz siatkówkę . Właśnie dlatego jeżdżę na zawody . c: Według nauczycieli mam wzloty i upadki w nauce . Daję z siebie wszystko . Uwielbiam Liama Payne . Mieszkam blisko Radomia . ;D Mam zamiar kupić sobie elektryczną gitarę . . . Marzę o takiej . xD


- Jestem wrażliwa

- Ambitna

- Dobra

- Według innych szybko się poddaję 

- Szalona :)

- Uwielbiam chodzić w czapkach stąd na każdym moim zdjęciu widać na głowie czapkę . 


A tutaj sobie moje zdjęcie :




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz