poniedziałek, 3 marca 2014

I jak się podoba filmik?

Hej , weszłam teraz bo mi się nudziło . Im więcej postów tym więcej oglądalności nie? Chciałam zapytać się jak tam filmik . Wiem że słaba jakość i w ogóle . Ale to jest nasz pierwszy raz kiedy nagrywamy a kamerę kupię dopiero w Ameryce . Może uda się wcześniej . Jak napiszecie w komentarzach że wam się podobał to będzie więcej takich filmików tylko że z kamerą  . Mamy wiele pomysłów w zanadrzu i jeden filmik nie opublikowany nakręcony chyba 26 stycznia . Może jutro go puszczę . Jednak zależy to też od was . Pa , Julla . 


Piosenka na dziś :

One Direction - Midnight memories



A tak przy okazji dodam , że cały czas jestem na Ask.fm Pamiętajcie że możecie mi tam zadawać różne pytania . Po polsku po angielsku we wszystkich językach postaram się zrozumieć. xD         Link --------->  http://ask.fm/takatamjulla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz