sobota, 9 listopada 2013

Za górami za lasami...

Tak wiem, nie dodawałyśmy           Kliknęłam filmik najlepsze
przez pewien czas postów.               momenty Jasiuu. I był
Po prostu nie było czasu.                  taki moment, że on w tym
Ale pamiętamy, że wy                       filmiku zadzwonił na policję
czekacie na tego sobotniego              ale to było zamazane.Pierw
posta.Dlatego opowiem was              się przestraszyłam bo myślałam
śmieszną historię o tym co                 że to ja zadzwoniłam na psy.
mi się przydarzyło. No więc              Tak się zlękłam,że spadłam z
wczoraj praktycznie cały                    łóżka a laptop ze mną.
dzień siedziałam przy
komputerze.Oglądałam
na You Tube ,,Zagrajmy
w minecraft na modach"                                                 Jula
Kręconego przez reziplay
gamesagain. Ale póżniej
stwierdziłam, że obejrzę
sobie  Jasiuu.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz