środa, 6 listopada 2013

Lady Gaga i jej bulimia

Na początku tego posta powiem wam, że nasz blog ogółem jest o głupotach, jak i o gwiazdach.
Okej, to może ja już przejdę do historii Gagi. Praktycznie każdy człowiek na naszej planecie ją
zna. Niektórzy uważają, że wiedzą o niej wszystko. A nie wiedzą. I tu was mam. Czytałam
niedawno o Lady Gadze, dokładnie 2h temu. Wyczytałam, że miała bulimię. Wszystko dlatego,
że chciała być szczupła. Tak jak każda dziewczyna. Jej rodzice są Włochami a więc u niej
w domu królują takie potrawy jak pizza,spaghetti i inne różne rzeczy. Gdy miała 17lat
zapisała się do chóru. A przez to, że miała ojca który "lubił zjeść" musiała jeść to co jej
kazał. Nie miała w tej kwestii zdania. Dlatego chodziła do toalety . . i wiecie co.
Później próbowała walczyć z bulimią bo przez to traciła głos i nie mogła śpiewać w chórze.
Teraz gwiazda nie ma już takiego problemu.


Pati.                  

 
                      

                     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz