czwartek, 31 października 2013

Pająk

   A więc jakby to              otworzyć drzwi
      wam powiedzieć                 to zobaczyłam
      żebyście się nie                   jak ten brzydal
      śmiali.Gdy po                     siedzi na ścianie.
      szkole wracałam                 No a jak to ja,
      z Patrycją do                      strachajła  pod-
      domu to ona                       skoczyłam i
      zobaczyła pa-                     wywaliłam się
      jąka koło drzwi                  na du*ę. A
      wejściowych.                     Patrycja wybuchła
      Nawet pięć.                       śmiechem. Oto
      Ja jej mówię                       cała ja.
      Patrycja one
      cię nie zjedzą.
      Gdy chciałam                             Jula.
     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz